پیشنهادات ایمیل خلاقانه

پیشنهادات ایمیل خلاقانه

امیدواریم که شما از این سریال چهار قسمتی ایمیل های خلاقانه در بازاریابی ایمیل لذت ببرید! در اینجا ایمیلهایی وجود دارد که از میان همه مراحل ، از هر مرحله از چرخه حیات ایمیل متمایز است.

شبانه روزی

ایمیل های خوش آمدید: با تشکر از نامه الکترونیکی استقبال Paul Smith’s از مشترکین جدید آنها و ویژگی های اصلی فروشگاه آنلاین خود را برجسته می کند. آنها همچنین پیوندهایی روشن با پروفایل های رسانه های اجتماعی خود دارند ، بنابراین افراد می توانند با آنها در سراسر وب ارتباط برقرار کنند.

 

ایمیل خوش آمدگویی
ایمیل خوش آمدگویی

 

ایمیل های شروع کار / راهنمای کاربر: اگر کالای یک نوع را به شما می فروشید که ممکن است مشتریان در استفاده از آن دچار مشکل شوند ، یک ایمیل “شروع به کار” این شانس را برای شما فراهم می کند که با توضیح ویژگی های آن و به اشتراک گذاری اصلی چگونگی -تو در این ایمیل مفید ، Google گزاره های فروش بی نظیر محصول خود ، Chromecast را برجسته می کند:

 

ایمیل راهنمای کاربر
ایمیل راهنمای کاربر

 

ایمیل “تکمیل نمایه خود”: دستیابی به مشتریان و درخواست از آنها برای افزودن اطلاعات به پروفایل خود ، روشی دلپذیر برای آگاهی بیشتر در مورد مشتریان است و به شخصی سازی ایمیل ها و تقسیم بندی لیست پستی شما کمک می کند. از WooCommerce 3.4 ، مشتریان می توانند یک عکس نمایه را بارگذاری کنند.

این ایمیل از Hired گیرنده را نشان می دهد دقیقا در چه مرحله از ایجاد حساب کاربری در آن قرار دارد. آنها می توانند به سرعت ببینند که چند مرحله باقی مانده است ، نسخه کپی کوتاه و واضح است ، و تماس با عمل – “نمایه خود را تمام کنید” – واضح است.

 

ایمیل "تکمیل نمایه خود"
ایمیل “تکمیل نمایه خود”

 

پرورش دادن

ایمیل های به روزرسانی محصول: ایمیل های به روزرسانی اغلب در کالاهای الکترونیکی و صنایع مد استفاده می شوند ، جایی که محصولات تغییر می کنند یا نیاز به دوره ای دارند. برندهایی مانند PLNDR ایمیلهای به روزرسانی محصول را ارسال می کنند که به وضوح به ذکر محصولات جدید در خط موضوع ، کپی ایمیل و حتی تصویر قهرمان – جسورانه و غیرقابل قبول است.

 

ایمیل های به روزرسانی محصول
ایمیل های به روزرسانی محصول

 

ایمیل های خبرنامه: نامه الکترونیکی خبرنامه دارای دو عملکرد به همان اندازه مهم است: مشترکین را به روز می کند و به آنها کمک می کند تا با نام تجاری شما در ارتباط باشند. نتایج بررسی نشان می دهد که ارسال خبرنامه هر دو هفته بهترین نتیجه های جذب مشتری را به همراه دارد.

در ژولیا جانوس ، تمرکز این است که به مردم بگوییم روز جهانی زن و نمایش محصولات مرتبط:

 

ایمیل های خبرنامه
ایمیل های خبرنامه

 

فروش و تبلیغات ( ایمیل های خلاقانه )

ایمیل های تبلیغاتی فروش: همه دوست دارند پس انداز کنند! بیشتر خرده فروشان آنلاین درآمد خود را با فروش افزایش می دهند. این ایمیل از Gilt تخفیف با زمان محدود برای هر محصول را اعلام می کند.

 

ایمیل تبلیغاتی فروش
ایمیل تبلیغاتی فروش

 

ایمیل های پیشنهادی برای تعطیلات: مانند ایمیل های تبلیغاتی فروش ، این فروش های مبتنی بر تعطیلات برجسته هستند. ایمیل Godiva دارای تم عید پاک و پیشنهادهای ویژه تعطیلات است.

 

ایمیل پیشنهادی برای تعطیلات
ایمیل پیشنهادی برای تعطیلات

 

معاملاتی ( ایمیل های خلاقانه )

سفارش ایمیل دریافتی: برای WooCommerce ، این افراد در WooCommerce> تنظیمات> ایمیل ها وجود دارند. رسید سفارش بلافاصله شروع می شود زیرا مشتری معامله ای را در وب سایت شما انجام می دهد تا به آنها اطلاع دهد که سفارش آنها با موفقیت قرار گرفته است. نامه های تأیید شده دارای 70٪ بازشدن  هستند.

این ایمیل “دریافت سفارش” توسط Huckberry از قوانین استانداردی برای ایمیل های تأیید پیروی می کند: 80٪ تراکنش و 20٪ محتوای تبلیغاتی برای فروش محصولات مرتبط. به این ترتیب مشترکان می توانند با کلیک بر روی تصویر آن ، کالایی را خریداری کنند.

 

سفارش ایمیل دریافتی
سفارش ایمیل دریافتی

 

ایمیل تأیید حمل و نقل: لحظه ای که همه ما منتظر خرید محصول به صورت آنلاین هستیم … تأیید حمل و نقل! این ایمیل ها معمولاً مورد استقبال خوبی قرار می گیرند ، بنابراین با کپی کردن ایمیل خود کمی هیجان و سرگرمی را اضافه کنید. یک ایمیل تأیید حمل و نقل استاندارد شامل کلیه اطلاعات موجود در ایمیل تأیید سفارش است ، بنابراین بسیاری از فروشندگان هر دو را با یک ایمیل واحد ترکیب می کنند.

اطلاعات کلیدی در ایمیل تأیید حمل و نقل شماره پیگیری و لینک هستند. این ایمیل تأیید حمل و نقل از Warby Parker شامل شماره پیگیری اختصاصی به علاوه دستورالعمل هایی برای ارتباط با تیم پشتیبانی آنها است.

 

ایمیل تأیید حمل و نقل
ایمیل تأیید حمل و نقل

 

ایمیلهای پیشنهادی مجددا سفارش دهید: قهوه ، غذای حیوان خانگی ، تیغ های تیغ – برای هر محصولی که مجدداً دوباره پر شود ، می توانید از ایمیل های دوباره سفارش به عنوان یادآوری برای مشتریان خود استفاده کنید.

ایمیل تنظیم مجدد Pet Wellbeing در مورد سفارش اخیر خود به مشتری یادآوری می کند ، شامل یک شماره خدمات مشتری برای بازخورد. برای آسانتر کردن کارها ، این شامل لینک مستقیم است که به مشتری امکان می دهد محصول را به سبد خرید خود اضافه کند و آن را حمل کند.

 

ایمیل پیشنهادی مجددا سفارش دهید
ایمیل پیشنهادی مجددا سفارش دهید

 

رفتاری ( ایمیل های خلاقانه )

ایمیل های پیشنهادی / توصیه محصولات: سابقه خرید مشتری به شما کمک می کند تا ترجیحات محصول خود را مشخص کنید و محصولاتی را که دوست دارند پیشنهاد کنید. این نوع بازاریابی هدفمند راهی برای تعامل و جلب مشتریان وفادار است.

Lowellita با پیشنهاد گزینه های لباس اضافی که ترکیب خوبی را با محصولاتی که مشتری اخیراً خریداری کرده است ، ایجاد کرد ، و توصیه می کند مشتری به تجسم چگونگی ظاهر محصولات پیشنهادی کمک کند.

 

ایمیل پیشنهادی
ایمیل پیشنهادی

 

ایمیل های رها کردن سبد خرید: 74.52٪ از کل سبد خریدهای اینترنتی رها می شوند! اما خوشبختانه ، یادآوری های آرام در قالب ایمیل های رها کردن سبد خرید ، بیش از نیمی از آنها را به عقب برمی گردانند تا خریدهای خود را انجام دهند.

به عنوان علامتی در برابر این تصور کلیشه ای که ایمیل های رها سبد خرید فقط توسط سایت های تجارت الکترونیکی ارسال می شود ، این ایمیل توسط پورتال مسافرتی آنلاین Secret Escapes به گیرنده ها از در دسترس بودن هتل برای مدت زمانی محدود یادآوری می کند. با افزودن تصویر تفرجگاه به همراه پیشنهاد تخفیف و زمان پایان پیشنهاد ، از مشتری خواسته می شود که به رزرو خود بازگردد.

 

ایمیل رها کردن سبد خرید
ایمیل رها کردن سبد خرید

 

ایمیل های عذرخواهی: اشتباه کردن کار انسان است ، و هر بازاریابی ایمیلی که به نمک خود ارزش داشته باشد ، حداقل یک بار ایمیل اشتباهی ارسال کرده است. ارسال یک ایمیل عذرخواهی follow0up و اعتراف کردن اشتباه شما راهی برای ایجاد گزارش – و جلوگیری از ضعف شهرت شما است.

مردم در ELOQUII با عذرخواهی از خط مقدم به خطای خود پاسخ دادند ، سپس با تمدید مدت زمان تخفیف خود مشتری را خوشحال کردند.

ایمیل عذرخواهی
ایمیل عذرخواهی

یک ایمیل نقد بگذارید:

65٪ مشاغل جدید از مراجعه به سایتها ناشی می شوند. ارجاع مثبت باعث می شود تا مشتری از کیفیت یک محصول و سطح خدمات مورد انتظارشان استفاده کند. اثبات شده است که اثبات اجتماعی به محرک تبدیل تبدیل می شود ، بنابراین اتوماسیون هایی را تنظیم کنید که بعد از هر سفارش ، مودبانه از مشتریان درخواست بررسی کنند.

این ایمیل UnderArmor درخواست بررسی محصولات فردی را دارد. هر محصول خریداری شده تصویری برای سهولت در مرجع دارد.

 

ایمیل انتقادپذیری
ایمیل انتقادپذیری

 

Macy’s با در نظر گرفتن جایزه ای برای شیرین کردن معامله در ازای بررسی ، رویکرد دیگری را در پیش گرفته است!

 

مسابقه ایمیلی
مسابقه ایمیلی

 

ایمیل های وفاداری مشتری: پاداش دادن به وفاداری… پاداش دارد. برای مشتریان عادی ، رفتار ویژه باعث ایجاد میل و علاقه قبلی آنها به نام تجاری شما خواهد شد. می توانید ایمیل های وفاداری را برای نقاط عطف مختلف ، مانند سالگرد یک ساله ، هدف سفارش یا فرکانس سفارش تنظیم کنید – در نظر بگیرید که نقاط عطف بهترین کار برای تجارت شما است.

Crocs برای مشتریان وفادار خود یک ایمیل مستقیم دارد: آنها برای همه مشتریانی که بیش از یک سال با مارک تجاری در ارتباط هستند ، یک کوپن تخفیف ارائه می دهند.

 

ایمیل های وفاداری مشتری
ایمیل های وفاداری مشتری

 

ایمیل های تولد / سالگرد: اگر تاریخ تولد یا سالگرد تولد مشتریان خود را ذخیره می کنید ، ارسال ایمیل به روز تولد آنها – با یک پیشنهاد – بهانه خوبی برای گفتن سلام است. این همچنین ممکن است باعث شود مشتری با گروه اجتماعی خود در مورد برند شما صحبت کند.

فیس بوک اطلاعات تولد کاربران خود را در اختیار دارد و آنها از آنها برای ایجاد روابط با مشتری و تقویت سبک و برند تجاری خود استفاده می کنند.

 

ایمیل تولد / سالگرد
ایمیل تولد / سالگرد

 

نامه های الکترونیکی گواهی نامه: مانند مدارک، توصیفات به مشتریان احتمالی کمک می کند تا ببینند که افراد از خرید خود از شما چقدر راضی هستند و آنها را برای خرید خریداری می کند.

ModCloth از تصاویر محصولات خود به همراه توصیفات مشتری برای محصولات جداگانه استفاده می کند. به جای خواندن پاراگراف جزئیات در مورد هر مورد ، مشتریان به دنبال کالای مورد نظر خود در کنار توصیف مشتریانی هستند که برای آن قول می دهند.

 

ایمیل گواهی نامه
ایمیل گواهی نامه

 

بازنشانی ایمیل های رمز عبور: همه ما ده ها حساب آنلاین داریم و فراموش کردن رمزهای عبور آسان است. در صورت درخواست کاربر ، ایمیلهای بازنشانی گذرواژه بالاترین نرخ باز و کلیک را دارند (به دلایل واضح!)

لحظه ای دقت کنید تا در نسخه کپی کنید – این یک راه آسان برای لبخند زدن به صورت مشترک است. ما دوست داریم که چگونه این ایمیل VerveWine از یک تصویر طنز بر اساس محصول خود (شراب) استفاده کند ، و از کپی اطمینان بخش در ایمیل “تنظیم مجدد رمز عبور” خود استفاده کند.

 

بازنشانی ایمیل های رمز عبور
بازنشانی ایمیل های رمز عبور

 

بازاریابی ایمیل با ایمیل های خلاقانه به شما کمک می کند تا به مشتریان خود برسید

تجارت الکترونیک به معنای کالاهایی است که بدون دسترسی به مرزهای جغرافیایی ، به درب و درب های دور و وسیع خریداری و تحویل داده می شود. بازاریابی از طریق ایمیل به شما کمک می کند تا در هر نقطه از دنیا به مشتریانی برسید تا از آنجا که با نام تجاری و محصول شما آشنا هستند ، آنها را پرورش داده و درگیر آنها شوید – و امیدوارم که آنها را به مشتری های مادام العمر تبدیل کند.

 

نکات و تجربیات خود یا مارک هایی را که احساس می کنید یک کار عالی را با بازاریابی ایمیل انجام دهید ، در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

منابع لاتین
_ Woocommerce
تیم تولید محتوا _ آلتیمیت وردپرس
ما در تیم تولید محتوای آلتیمیت وردپرس، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. محتوای این صفحه توسط یوسف حسینی کنترل و بررسی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید