فروشگاه مواد غذایی: نحوه فروش آنلاین

فروشگاه مواد غذایی: نحوه فروش آنلاین

غذا فقط تغذیه نیست ، بلکه یک تجربه است. کلمه “غذا” در سال 2004 در گوگل شروع به روند افزایشی کرد و کمتر از دو دهه بعد ، غذا در همه جا است. مردم عاشق صحبت کردن در مورد غذا ، تماشای فیلم از غذا ، عکس گرفتن از غذا و یادگیری در مورد غذا هستند. جای تعجب نیست که بازار مواد غذایی آنلاین سریعترین رده محصولات تجارت الکترونیکی است.

همچنین شلوغ است. چگونه می توانید در آن بازار رقابت کنید و غذای مورد علاقه خود را با افرادی که می خواهید آن را بخورند به اشتراک بگذارید؟

نام تجاری خود را برجسته کنید

برای اینکه به خوبی غذای خود را به بازار عرضه کنید ، باید بدانید که چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند. آیا محصولی است که نمی توانید در هر جای دیگری پیدا کنید؟ آیا ساختن آن چند روز طول می کشد؟ آیا از مواد طبیعی استفاده می کنید؟ آیا درصدی از هر خرید به موسسه خیریه می رود؟

 

Lospalos فروشنده آنلاین روغن نارگیل
Lospalos فروشنده آنلاین روغن نارگیل

 

مکان های زیادی برای خرید روغن نارگیل وجود دارد ، اما Lospalos به دلیل تعهد خود برای حمایت از زنان در جهان در حال توسعه ، از این امر متمایز است و راهی برای درآمدزایی از کشاورزان می تواند راهی برای درآمدزایی از نارگیل های آنها باشد. آنها همچنین بر روی آرم و بسته بندی خود ، این نکته را برجسته می کنند که روغن نارگیل آنها خام ، تصفیه نشده ، فرآوری شده و ارگانیک است.

اگر غذای شما مشکلی را حل می کند ، اطمینان حاصل کنید که در کل سایت و تلاش های بازاریابی شما روشن است. به طور مستقیم با نیازهای مشتری صحبت کنید: آیا محصولات ما نیازهای غذایی خاصی را برآورده می کنند ، تمام میان وعده های مورد علاقه خود را در یک جعبه ترکیب می کنیم ، آنها را از عدم مراجعه به فروشگاه یا انجام هرگونه کار خود باز می دارد؟ خلاق بودن!

توصیفاتی را بنویسید که باعث می شود مردم غذای شما را میل کنند

اگر نتوانید طعم آن را شرح دهید ، چگونه می توانید مشتری غذای خود را به میل کردن آن وا دارید؟ با توصیفاتی که طعم ها و بافت ها را زنده می کند.

به حواس توجه کنید و خاص باشید. در عوض ، عمومی های “خوشمزه” یا “خوش طعم” با طعم های خاصی با کلماتی مانند “دودی” ، “خاکی” یا “زینت” صحبت می کنند.

 

Track 7 Brewing فروشنده نوشیدنی

 

آبجو یکی از پیچیده ترین پروفایل های طعم دهنده برای توصیف است ، اما Track 7 Brewing چالش را درگیر می کند. آنها برای زنبور عسل زنبور عسل بلوند آل خود نوشتند:

وی گفت: «بدن ترد است و یادآور یک بند است. مضرات مونیخ و وین ظرافت و ظرافت را به وجود می آورد ، در حالی که ترکیب عسل گل آفتابگردان منطقه ساکارامنتو به خشکی زنبور عسل می دهد. هاپ آلمانی و چک این طعم را دور می زند و نتیجه نهایی آن یک کوسه ظریف با اشارات گل بر روی بینی و یک ادویه ظریف در کام است. اگر به دنبال یک آبجو تابستانی با نوشیدن هستید ، زنبور عسل باید در صدر لیست شما باشد.

آنها همه جنبه های طعم آبجو را از ابتدا تا انتها شرح می دهند و حتی بهترین زمان برای لذت بردن از مشتریان را به مشتریان می گویند.

محصول شما چقدر تند است؟ آیا جویدنی یا ترد است؟ چه عطر و طعم شما را به شما یادآوری می کند؟

 

L'affinage Du Fromage فروشنده پنیر
L’affinage Du Fromage فروشنده پنیر

 

L’affinage Du Fromage هر نوع پنیر را با سلیقه های آشنا مقایسه می کند ، و می نویسد: “این پنیر شدید ، پر از عطر و طعم با طعم های پیچیده و شیرین است. این کریستال های کوچک وجود دارد که طعم دهنده های دلپذیر و اعتیاد آور است.

خلاق و توصیف باشید – این همه تفاوت خواهد کرد! درباره نوشتن توضیحات محصول مؤثر بیشتر بیاموزید.

عکس هایی با کیفیت بالا بگیرید

تصاویر دقیقاً به اندازه توصیف اهمیت دارند. آنها رنگ ، بافت ، اندازه ، شکل را نشان می دهند – و ابتدا با چشمان می خوریم.

شاید استخدام یک عکاس حرفه ای را انتخاب کنید ، اما می توانید با دوربین خود یا تلفن هوشمند نیز عکس های عالی بگیرید. اطمینان حاصل کنید که غذای شما به طور واضح تمرکز تصویر است. زاویه های متنوعی را ضبط کرده و ویژگی های خاصی را برجسته کنید. برای اطمینان از تصاویر تیز و بدون تار ، از یک سه پایه استفاده کنید – یا فقط تلفن خود را روی یک کتاب قرار دهید.

 

Good Batch فروشنده کلوچه
Good Batch فروشنده کلوچه

 

حتی ممکن است بخواهید فضای داخلی یک محصول (مانند کوکی ها ، کیک ها ، و چرخ های پنیر) را نشان دهید یا بسته بندی را در صورت بی نظیر بودن در آن قرار دهید. Good Batch یکی از کوکی های شکلات جو دوسر خود را برای بهتر نشان دادن بافت ترد آنها شکسته و همچنین عکسی از بسته بندی مارک آنها را به آن اضافه کرد. هر تصویر واضح است و از پس زمینه شفاف برای اطمینان از اینکه ستاره کوکی است ، استفاده می کند.

نورپردازی یکی دیگر از ملاحظات مهم است و اغلب بیشترین تفاوت بین یک تصویر با کیفیت و کم کیفیت است. در نزدیکی یک پنجره تصویر برداری کنید تا از نور طبیعی استفاده کنید یا خرید یک جعبه نور مقرون به صرفه را در نظر بگیرید. شما حتی می توانید خود آن را ایجاد کنید!

محتوای مداوم بنویسید

پست های وبلاگ با کیفیت بالا باید اساس اکثر تلاش های بازاریابی شما را تشکیل دهند. آنها نه تنها برای بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم هستند بلکه می توانید از محتوای آنها برای بازاریابی ایمیل ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال نیز استفاده مجدد کنید. بعلاوه ، در ایجاد دانش و اقتدار شما مسیری طولانی پیش می رود.

درباره موضوعاتی صحبت کنید که با نیازهای مشتریان صحبت کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید. ممکن است در مورد خود بنویسید:

  • چگونه غذای خود را در دستور العمل های جدید قرار دهید
  • لیست هدیه برای موارد خاص (که شامل محصولات شما است)
  • نگاهی به پشت صحنه به تیم یا فرآیندهای آشپزی شما نشان می دهد
  • مشتریانی که عاشق محصولات شما هستند
  • راه های استفاده از غذای خود برای بهبود سلامتی و تندرستی

 

Sabia فروشنده سس ها کچاپ
Sabia فروشنده سس ها کچاپ

 

فقط روی مشاغل خود تمرکز نکنید ، احساس راحتی کنید تا با موضوعات مرتبط صحبت کنید Sabia بیشتر از سس های گرم خود را می نویسد – آنها پست های وبلاگ با نکات آشپزی ، اسطوره ها ، دستور العمل ها ، تاریخچه و حقایق جالب دارند.

یک صفحه سؤالات متداول ایجاد کنید

صاحبان وب سایت اغلب در صفحات پرسش و پاسخ کوتاهی می کنند ، اما این یک جنبه مهم از بازاریابی است ، به خصوص در مورد غذا. آنها نه تنها به سؤالات پرسشی مشتریان شما پاسخ می دهند ، بلکه به خریداران نیز کمک می کنند تا نسبت به محصولات و توانایی ارائه محصولات خود اطمینان بیشتری داشته باشند.

از آنجا که مشتریان محصولات شما را مصرف می کنند ، واقعیت های تغذیه ای ، اعلامیه های حساسیت زا و روش های ذخیره سازی بسیار مهم هستند. همچنین ممکن است بخواهید هنگام حمل و نقل ، زمان تحویل ، منابع مواد تشکیل دهنده و پاسخ به سؤالات دیگری که معمولاً از مشتریان یا در رسانه های اجتماعی دریافت می کنید ، چگونگی سرد نگه داشتن غذا (یا گرم) را بررسی کنید.

 

Green Dinner Table فروشنده سبزیجات
Green Dinner Table فروشنده سبزیجات

 

Green Dinner Table از صفحه سؤالات متداول خود برای پاسخگویی به سؤالات درباره همه چیز ، از اشتراک و زمان تحویل گرفته تا محدودیت رژیم و مواد بسته بندی استفاده می کند. پیدا کردن اطلاعات روشن و آسان باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتری می شود.

پیگیری از طریق بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مشتریان و تشویق تکرار فروش است. این قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید بر اساس تاریخچه سفارش ، جمعیتی و رفتار آنها به افراد خاص دسترسی پیدا کنید ، و این به طور معمول درگیری بسیار بیشتری نسبت به سایر استراتژی های بازاریابی انجام می دهد. در اینجا فقط چند راه برای دستیابی به خریداران از طریق ایمیل آورده شده است:

  • ایمیل های سبد خرید رها شده برای مشتریانی که چیزی به سبد خرید خود اضافه کرده اند یک یادآوری ارسال کنید و سپس سایت خود را ترک کنید تا بتوانید فروش از دست رفته احتمالی خود را بازیابی کنید.
  • ایمیل های تعامل برای تشویق خریدهای اضافی ، ایمیلهایی را که مشتریان پس از خرید دریافت می کنند ، سفارشی کنید.
  • خبرنامه های ایمیل. با بروزرسانی های شرکت ، اطلاعیه های فروش و نکات مفید یا پست های وبلاگ در ذهن خریداران باشید.
  • یادآوری و توصیه ها اگر به طور مرتب محصولاتی را که مردم به طور منظم به آنها نیاز دارید بفروشید ، یادآوری ارسال کنید که زمان خرید مجدد آن است یا محصولاتی را بر اساس سفارش قبلی خود توصیه می کنید.

WooCommerce Marketplace انواع مختلفی از برنامه های افزودنی را برای کمک به شما در شروع کار ، از ادغام با ابزارهای رایج گرفته تا اتوماسیون داخلی ارائه می دهد. به الهام نیاز دارید؟ برخی از خبرنامه های خلاق مورد علاقه ما را بررسی کنید.

با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

صادق باشیم: مردم عاشق عکس های غذا هستند. آنها را می گیرند ، آنها را به اشتراک می گذارند ، و از طریق رسانه های اجتماعی پر از آنها می شوند. حضور در رسانه های اجتماعی برای مشاغل غذایی مهم است – اینجا جایی است که مشتریان شما وقت خود را می گذرانند.

اینستاگرام و پینترست مکان های خوبی برای شروع هستند. 52٪ از کاربران پینترست به دنبال غذا و نوشیدنی هستند ، در حالی که عاشقان غذا چهار برابر بیشتر از میانگین کاربر اینستاگرام مصرف می کنند.

 

فعالیت در شبکات مجازی
فعالیت در شبکات مجازی

 

عکس های عالی از غذای خود را ، به ویژه در عمل به اشتراک بگذارید. ممکن است بخواهید توصیفات مشتری ، دستور العمل ها ، جلوه هایی از آشپزخانه ، اعضای تیم و حقایق جالب را به نمایش بگذارید. Imres Granola ترکیبی از اطلاعیه ها ، فیلم های جذاب ، رویدادها و دستور العمل های مربوط به یک خوراک جذاب را که احساس نمی کند خیلی پر فروش است ، ارسال می کند.

چگونه محتوای خود را جلوی افراد مناسب می گیرید؟ این نکات را امتحان کنید:

  • پیدا کردن ترکیب مناسب از هشتگ برای رسیدن به مخاطبان خود را. Hootsuite یک راهنمای عالی برای هشتگ های اینستاگرام ارائه می دهد در حالی که Tailwind شما را با استفاده از هشتگ های Pinterest به شما راهنمایی می کند.
  • استفاده از مسابقات برای جلب توجه. ممکن است در ازای دوست داشتن و / یا به اشتراک گذاشتن پست های خود ، به مردم محصولات ، کارتهای هدیه یا تجربه ای بدهید. این منابع را برای همه چیزهایی که باید در مورد مسابقات رسانه های اجتماعی بدانید بررسی کنید.
  • با تأثیرگذارانی که ممکن است محصولات شما را دوست داشته باشند ، ارتباط برقرار کنید و هنگامی که نام تجاری شما را به اشتراک می گذارند ، به آنها محصولات رایگان ارائه دهید یا آنها را جبران کنید.
  • بیاموزید که چگونه به تأثیرگذار مناسب برسید. تبلیغات پرداخت در نظر بگیرید. بازپرداخت تبلیغات به ویژه موثر است زیرا به طور خاص به افرادی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند یا با مارک شما به صورت آنلاین درگیر هستند ، می رسد.

رسانه های اجتماعی همچنین فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ شما و آموزش مردم در مورد شرکت شما است. بیاموزید که چگونه پیروان جدید رسانه های اجتماعی خود را به فروش تبدیل کنید.

رویدادها یا نمونه های حضوری را در نظر بگیرید

بهترین راه برای اینکه کسی به غذای شما عاشق شود ، طعم و مزه است. به دنبال رویدادهای غذایی در شهر یا استان خود باشید و در مورد الزامات تبدیل شدن به فروشنده تحقیق کنید. اگرچه بیشترین سرمایه گذاری را در پیش رو دارید ، این یک فرصت عالی برای فروش شخصی محصولات و افزایش آگاهی از برند است. در صورت امکان نمونه هایی از مواد غذایی خود را تنظیم کنید تا افراد قبل از خرید آن را امتحان کنند. حتماً مستقیماً با مشتریان درگیر شوید و برای تشویق تکرار فروش ، بروشورها یا کارتهای ویزیت را با وب سایت خود و اطلاعات بیشتر ارسال کنید.

بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی محلی ، کافی شاپ ها و فروشندگان دیگر به شما امکان می دهند نمونه های رایگان را نیز در مکان های خود تهیه کنید. فقط لازم است طلب کنید!

یک تجربه را به اشتراک بگذارید

برای مردم در سراسر جهان ، غذا بیش از تغذیه است – این یک غرور فرهنگی ، خاطرات خانوادگی ، دستور العمل های مخفی و مشارکت در جامعه است. بازاریابی مواد غذایی فقط به معنای فروش یک محصول نیست بلکه به اشتراک گذاشتن یک تجربه و دعوت از مردم برای تبدیل شدن به بخشی از زندگی آنها مربوط می شود. اشتیاق خود را ابراز کنید و مردم نه تنها به آن احترام می گذارند ، بلکه می خواهند بخشی از آن باشند و محصولات شما را وارد سنت ها و خاطرات خود کنند.

منابع لاتین
_ Woocommerce
تیم تولید محتوا _ آلتیمیت وردپرس
ما در تیم تولید محتوای آلتیمیت وردپرس، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. محتوای این صفحه توسط یوسف حسینی کنترل و بررسی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید