سه ایمیل ضروری برای پیگیری مشتریان فروشگاه اینترنتی

سه ایمیل ضروری برای پیگیری مشتریان فروشگاه اینترنتی

به عنوان یک صاحب فروشگاه WooCommerce ، شما نه تنها نیاز به یافتن مشتری جدید دارید بلکه باید از آنهایی که دارید استفاده کنید. شما می دانید که محصولات عالی دریافت کرده اید ، اما بازگرداندن مشتریان برای خرید بیشتر ، صرفاً بسیار بهتر و در عین حال سخت تر است.

جهان در حال تحولات اساسی است و مشتریان شما حواس پرتی و نگرانی های زیادی را به همراه دارند. این بدان معنا نیست که شما باید ساکت باشید. درعوض ، پیگیری با مشتریان مهمتر از همیشه است. آنها از یادآوری قدردانی می کنند یا یک پیام کوتاه از شما می شنوند.

خوشبختانه ، با AutomateWoo ، می توانید گردش کار خودکار الکترونیکی ایجاد کنید که باعث می شود افراد دوباره و دوباره به سایت WooCommerce شما بازگردند.

اهمیت ایمیل های پیگیری

طبق یک مطالعه VentureBeat Insight ، بازاریابی از طریق پست الکترونیکی نسبت به سایر تلاشهای بازاریابی (مانند رسانه های اجتماعی) بازدهی بالاتری از سرمایه گذاری (ROI) ایجاد می کند – 38 دلار برای هر 1 دلار صرف شده.

یک مطالعه MarketingSherpa نشان داد که 72٪ از مردم شرکتها را ترجیح می دهند از طریق ایمیل در مقایسه با تنها 17٪ از طریق رسانه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنند.

یک مطالعه Adobe ، وسواس ماندگار هزاره ها به ویژه با ایمیل را نشان می دهد ، افرادی که در 20 و 30 سالگی 6.4 ساعت در روز خود را صرف چک کردن ایمیل خود می کنند.

ایمیل همچنان یک رسانه انعطاف پذیر و تقریبا جهانی برای ارتباطات است. این توسط هیچ شرکت بزرگ کنترل نمی شود. استفاده مستقیم و آسان است ، و همچنان یکی از اصلی ترین موارد حفظ ارتباط است – تقریباً همه افراد یک آدرس ایمیل دارند.

مشکل این است که بسیاری از دارندگان فروشگاه نمی دانند که کدام ایمیل ها را برای اولویت بندی قرار داده اند. بنابراین اجازه دهید نگاهی به سه ایمیل خودکار داشته باشیم که هر صاحب فروشگاه WooCommerce باید تنظیم کند تا با کمترین تلاش بیشترین سود را کسب کند:

  1. یک ایمیل خوش آمدید
  2. یادآوری سبد خرید
  3. ایمیل برگشتی ( پشتیبانی )

1. ایمیل خوش آمدید

ایمیل خوش آمدید اولین ایمیلی است که یک مشتری هنگام پیوستن به لیست شما دریافت می کند. همانطور که از نام این ایمیل پیداست ، این نوع پیام برای استقبال از مشتری و تأیید اشتراک آنها طراحی شده است ، اما فرصتی برای معرفی برند شما نیز فراهم می کند.

مشتریان به محض اینکه اقدام به خرید یا ثبت نام در خبرنامه شما کردند ، انتظار دارند که از ایمیل های استقبال شده در صندوق ورودی خود انتظار داشته باشند ، بنابراین ناامید نشوید. برنامه ایمیل استقبال خود را برای ارسال در عرض یک ساعت در حالی که فروشگاه شما در ذهن مشتری است ، برنامه ریزی کنید.

به گفته Emma ، ایمیل های خوش آمدید به طور معمول دارای میزان بازدهی 50٪ هستند. به همین ترتیب ، Wordstream دریافت که ایمیل های خوش آمدید دارای 4 برابر نرخ بازدهی و 5 برابر نرخ کلیک از طریق یک کمپین بازاریابی ایمیل استاندارد هستند. این چیزهای قدرتمندی است.

این یک ایمیل از خرده فروش مد Franki میباشد که ساده ، اما مؤثر است. این اصول را در بر می گیرد: اشتراک مشتری را تأیید می کند ، یک لباس را نشان می دهد ، و راه هایی برای ارتباط با رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. علاوه بر این ، این شامل یک کد کوپن است تا خریداران بتوانند 20 دلار از خرید بعدی خود لذت ببرند.

ایمیل خوش آمدگویی
ایمیل خوش آمدگویی

 

نحوه ایجاد ایمیل خوش آمدید با AutomateWoo

1. یک کار جدید ایجاد کنید و به آن اسم دهید. در لیست کشویی Trigger ، “Account Customer Created” را انتخاب کنید.

 

افزودن ورک فلوو
افزودن ورک فلوو

 

2. عملی را انتخاب کنید. Send Email را انتخاب کنید ، متغیر را برای ایمیل مشتری وارد کنید ، یک خط موضوع اضافه کنید و پیام خود را بنویسید.

 

تنظیمات ایمیل خوشامدگویی
تنظیمات ایمیل خوشامدگویی

 

3. زمان بندی خود را انتخاب کنید. وقتی مشتری وارد لیست ایمیل شما می شود ، علاقه زیادی به نام تجاری شما نشان می دهد ، بنابراین سریعاً از آنها استقبال کنید. اگر سایت WooCommerce شما بلافاصله پس از خرید رسیدی را ارسال می کند ، ممکن است بخواهید ایمیل استقبال خود را تا 60 دقیقه به تأخیر بیاندازید. با این وجود ، از ارسال بیش از حد ایمیل بلافاصله نترسید – مشتریان معمولاً از آن انتظار دارند.

 

ذخیره ایمیل خوشامدگویی
ذخیره ایمیل خوشامدگویی

 

4. در آخر ، وضعیت ایمیل خود را روی “فعال” تنظیم کرده و روی ذخیره کلیک کنید.

2. یادآوری سبد خرید

به طور متوسط ​​، 75٪ سبد خریدهای آنلاین در سال 2018 رها شده اند – این تعداد زیادی از افراد در حال مشاهده سایتها هستند ، مواردی را به سبد خرید خود اضافه می کنند ، و سپس علاقه خود را از دست می دهند و زبانه مرورگر را می بندند.

خوشبختانه ، با ایمیل رها کردن سبد خرید ، می توانید خریداران را به سایت خود بازگردانید تا پرداخت نهایی را انجام دهید.

طبق آماری ، 46.1٪ از مردم ایمیل های یادآوری سبد خرید را باز می کنند ، 13.3٪ در داخل ایمیل کلیک می کنند و از این کلیک ها ، بیش از 35٪ در نهایت چیزی را خریداری می کنند. این چشم باز است!

Kats Botanicals یک ایمیل سبد خرید رها شده ارسال می کند که دقیقاً آنچه را که در سبد خرید خود داشتند همراه با تصاویر و قیمت گذاری به مشتریان نشان می دهد. آنها همچنین به صفحه تماس خود پیوند می دهند تا در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکلی در مشتری ، بتوانند در تماس باشند.

 

نمونه ایمیل یادآوری سبد خرید
نمونه ایمیل یادآوری سبد خرید

 

نحوه ایجاد ایمیل سبد خرید رها شده با AutomateWoo

1. یک کار جدید ایجاد کنید ، به آن اسم دهید و ماشه خود را انتخاب کنید. برای گرفتن مشتریانی که سبد خرید خود را رها کرده اند ، “سبد خرید رها” را انتخاب کنید. همچنین برای ارسال ایمیل باید چند روز پس از رها کردن سبد خرید را انتخاب کنید. صرف نظر از دلیل ترک خریدار شما ، تنها چند ساعت فرصت دارید تا آنها را پس بگیرید. بنابراین ایمیل خود را در طی یک روز رها کردن سبد کالا ارسال کنید.

 

ساخت ایمیل یادآوری سبد خرید
ساخت ایمیل یادآوری سبد خرید

 

2. ارسال ایمیل به عنوان اقدام خود را انتخاب کرده و ایمیل خود را ایجاد کنید. با استفاده از متغیرهای ذکر شده در سمت راست ، می توانید موارد را در سبد مشتری نمایش داده و پیوندی را تهیه کنید که مشتری را مستقیماً برای تکمیل پرداخت بازگرداند.

 

تنظیمات ایمیل یاد آوری سبد خرید
تنظیمات ایمیل یاد آوری سبد خرید

 

3. در آخر ، وضعیت را روی “فعال” تنظیم کرده و روی ذخیره کلیک کنید.

3. ایمیل های پشتیبانی ( برگشتی )

اگر مشتری مدتی غیرفعال بوده است ، می توانید دوباره آنها را با یک ایمیل برگشت دوباره جذب کنید.

بیشتر مشاغل WooCommerce مشتری هایی در لیست ایمیل خود دارند که ساکت مانده اند. آنها ممکن است طی چند ماه بازدید نکرده باشند ، اما اگر ایمیل آنها را دارید ، آنها باید در مقطعی به آنها علاقه مند باشند! از آنجا که این افراد با برند شما آشنا هستند ، راحت تر است که آنها را ترغیب کنید دوباره از شما خریداری کنند ، نسبت به پیروزی در فن کاملاً جدید. فقط باید آنها را گول بزنید تا به سایت خود برگردند و چیزهای جدید را بررسی کنید.

ایمیل های برگشتی غالباً دارای انگیزه مانند تخفیف یا حمل و نقل رایگان هستند. اگر تاریخ انقضا را درج کنید ، می توانید چند روز قبل از انقضا ، بار دیگر را یکپارچه کنید.

چگونه می توان ایمیل برگشتی خود را با AutomateWoo ایجاد کرد

1. یک گردش کار جدید ایجاد کنید ، به آن اسم دهید و trigger را انتخاب کنید. این trigger براساس تاریخ آخرین خرید آنها برای مشتریان فعال می شود.

2. تعداد ارسال روز از آخرین خرید خود را برای ارسال ایمیل انتخاب کنید. 30 روز مکان خوبی برای شروع است ، اما شما می خواهید آزمایش کنید تا ببینید بهترین زمان مناسب برای مشتریان شما چیست.

 

ساخت ایمیل برگشتی
ساخت ایمیل برگشتی

 

3. عملکرد را روی “ارسال ایمیل” تنظیم کرده و ایمیل خود را ایجاد کنید. با استفاده از متغیرهای ذکر شده در سمت راست ، یک کد کوپن را وارد کنید تا خریداران غیرفعال را به خود جلب کنید تا دوباره برگردند و خرید دیگری انجام دهند.

 

تنظیمات ایمیل برگشتی
تنظیمات ایمیل برگشتی

 

4. در آخر ، وضعیت گردش کار را روی “فعال” تنظیم کرده و روی ذخیره کلیک کنید.

مشتریان خود را پیگیری کنید

ایمیل های خودکار بار زیادی از شما و تیم شما بر می دارند ، در حالی که محرک ها اطمینان می دهند که ایمیل های شما در بهترین زمان ممکن به مشتریان تحویل داده می شود.

سه نامه الکترونیکی که در این پست در مورد آنها صحبت کرده ایم – ایمیل های خوش آمدید ، یادآوری های سبد خرید و ایمیل های برگشتی – به شما کمک می کنند از مشتریان جدید استقبال کنید ، آنها را به فروشگاه خود برگردانید و هنگامی که علاقه خود را از دست داده اید مجدداً آنها را جذب کنید.

منابع لاتین
_ Woocommerce
تیم تولید محتوا _ آلتیمیت وردپرس
ما در تیم تولید محتوای آلتیمیت وردپرس، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. محتوای این صفحه توسط یوسف حسینی کنترل و بررسی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید